Sunday 18 December 2011

love you friend !

maybe betul kau cakap . ni balasan tuhan k0t untuk aku . tak0t jugak kau cakap pasal akhirat tadikk :) . ape makne cinta dalam al-qur'an erk ? s0ry aku ta dapat jawab s0alan kau tue . aku cari nanti kay . hee . kau memang baik . yess ! real lah . taktipu . jarang jumpe kawan cam kau . huhu . untunglah kan ^^V . aku pikir2 kenn,,nyesal gak la ngan jalan yang aku pilih niee . tapi nak buat cmane . mase bukannye b0le undur pun kan ? :) . aku tahan dan tahan . aku redha dengan ape yang aku terima . yeahh . maybe nie lah mase nye t0k aku rase cmane kau rase dulu kan ? memang sakit . aku mintak maaf sangat-2 kat kau ehh . janji lepas niee takbuad lagi :D . tak kus0t-2 da macam dulu . kau kuat giler kan ? kalau aku mesti da jadi hampir-2 nak gile pasal masalah kau . kesiannye =.= . h0pe kau tak alami dah ape-2 yang kau pernah lalui sebelum niee kay . aku tau kau kental . hehe . tabikk lah ! thanks f0r y0ur advice . aku ternanges jugakk tadikk . wahh . sedar le tew . aku cube lagi 0key ? tysm . key gudnite . bai~


thankie sudi bace ツ suke ? click like !

0 comments: