Wednesday 17 August 2011

diZ letter unLy fOr yUee ~

tolong ingatkan si dia, aku terpikat kerana imannya bukan rupa.
tolong ingatkan si dia, aku lebihkan zuhudnya bukan hartanya,
tolong ingatkan si dia, aku kasihinya kerana santunnya.

awakawak, kite sukee kawan dengan awak, macam dah lamee kenal. awak pandai amek hati kite. takk jumpee punn kitee dah bulehh bayang awak macam manee.

tolong sabarkan si dia, usah ucap cinta sebelum cita-cita terlaksana,
tolong sabarkan si dia, andai diri ini enggan dirapati kerana menjaga batasan cinta,
tolong sabarkan si dia, bila jarak menjadi penyebab bertambah rindunya.

awakawak, bilaa awak cakap yang awak sukee kitee, kitee takk taw nakk cakap apee, speechless. thakieee sebab berani mati buad pengakuan. bukan semuaa orang beranii kann? kitee jadi speechlesssbb kitee rasee kitee punn samee macam awak. #kite suke awak.

tolong pesan kepadanya, aku tak mahu menjadi fitnah terbesarnya.
tolong pesan kepadanya, aku tak mahu menjadi punca kegagalannya,
tolong pesan kepadanya, aku membiarkan yang Maha Esa menjaga dirinya.


tolong khabar pada si dia,, aku tak mahu melekakannya,
tolong khabar pada si dia, aku mahu dia berjaya dalam impian dan cita-citanya,
tolong khabar pada si dia, jadilah penyokong dalam kejayaanku.

awak, sorry sangatsangat sebab jawapan kitee takk macam yang harapkan. kitee takudd nanti kitee lalai. awak adee cita-cita tinggi kann? lepas dapat pangkat tinggi nakk pegi kejee dkt overseas? nakk pegang gaji besar? tuu citee-citee awak kann? kitee nakk tengok awak capai citee-citee awak. ingat taw! bilaa dahh capai apee yang awak impikann, bagitahuu kitee,nanti kitee bagi dopocen #jokejoke(:

awakawak, kitee takk nakk sebab jawapan kitee niee nanti, kitee dah takk macam sekarang, kitee sukee macam sekarang. awak jgn touchingtouching tauu? kitee takk reti nakk pujuk. nanti takk dee sapee nakk pujuk ;3

insyaAllah wak, kalau adee jodoh kitee, takk kemanee kann?


thankie sudi bace ツ suke ? click like !

0 comments: