Friday 16 September 2011

:(( bia dea tau .

pade aku ,
bia dea salah menduge
bia dea salah anggap
bia dea salah sangke
bia dea taw yang burukk
sebelum dea mengharap yang baekk baekk
kalaw dea ikhlass
dea akan terima kekurangan yang adee
dari hanye mengharap yang baekk dan sempurne
apee gune menghabiskan mase menunjukkan kebaikan
bilee dea takk boleh terima kelemahan dan kekurangan ?
##jadi diri sendiri okeyy !
bia dea taw aku takk pandai ituu , takk pandai inii
bia dea taw aku takk boleh penuhi expectation dea yang tinggi melangit tuee
bia dea taw aku penahh punyee mase lalu
namun aku masih punyee mase hadapan 
##bukan kau sorang jee tau?
bia dea taw
bia dea buad keputusan
supaye dea takk rasee tertipu
supaye dea takk menyesal kelakk

p/s : pikir pikir kann dan selamat beramal ! :))
babai !


thankie sudi bace ツ suke ? click like !

0 comments: